Červen 2012

28.6., 29.6. a 30.6.

30. června 2012 v 22:47 | Ivy |  Píši
Jídelníček 28.6.
Snídaně: jahodová instatní ovesná kaše (7.00)
Svačina: kousek salátové okurky, 2 krajíce clz-žitného chleba s lněnými semínky, namazané lučinou (10.00)
Oběd: vývar s brambory, přírodní kuř. řízek a vařené brambory (15.00?)
Svačina: banán, nektarinka, sýrový pocorn (17.30?)
Večeře: zeleninová tortila s kuř. debrecínkou (20.00?)
Tekutiny: cca 2l vody, kafe
Pohyb: hra volejbalu, hodně hodně chůze

Opravdu jenom mě se podaří zaspat když je to abych přišla v čas opravdu důležité. A tak jsme díky mě a mojí spavosti byly až na druhém místě v turnaji ve volejbale. Vyhrály jsme dort a opět se musím plácat po rameni odolala jsem mu. S kámoškou jsem si to užila. Hodně jsme pokecaly, hodně jsme toho nachodily a více jsme toho snědly a protože ona bude příští rok opakovat (né kvůli hlouposti - kvůli tomu, že musela na dva měsíce do nemocnice s operací srdce) tak jsme si to i náležitě užily a to bez chlastu né jako minulý rok, kdy jsem s těží došla pro vysvědčení.

Jídelníček 29.6.
Snídaně: jahodová instatní ovesná kaše (10.00)
Oběd: 2 kopečky rýže se sójovou omáčkou (13.00)
Svačina: nanuk Maska
Večeře: clz houska s lučinou, jablko
Tekutiny: 2,5l vody
Pohyb:chůze během dne, 3km běhu, 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x sed-lehy, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi

Na výzo mám jednu trojku - z chemie komu na ní záleží? mě ne!, nejlepší průměr ze třídy (ano, ano jsme třída plná tupců a já jim velím :D).

Jídelníček 30.6.
Snídaně: čokoládové ovesné sušenky (10.30)
Oběd: bramborová kaše a kuř. řízkem (13.15)
Svačina: 4 krackerbroty s lučinou, jablko (16.00)
Večeře: 3 krackerbroty s lučinou, rajče (19.00)
Tekutiny: 2,5l vody, 200ml domácího jahodového koktejlu
Pohyb: 3km běhu, 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, 20x leh na zádech nohy napnuté do nebe a zvedání zadku (cvik na spodní břišní svaly asi jsem to moc dobře nepopsala :D), 20x výdrž na 10s v tomhle

Víte jsem opravdu expert vyndám si z ledničky vychlazenou vodu, napiju se a položím si ji na stůl pak mě napadne si v tom horku ochladit čelo a najednou taková sprška :D - zapomněla jsem láhev zašroubovat. Začíná ta prázdninová nuda.

27.6.

27. června 2012 v 22:11 | Ivy |  Píši
Jídelníček 27.6.
Snídaně: instantní jahodová ovesná kaše (6.00)
Svačina: mrkev, kousek salátové okurky, 2 krajíce clz-žitného chleba s lněnými semínky, namazané lučinou (9.30)
Oběd: dietní tortilla se zeleninou a 3 plátky kuř. debrecínky (13.00)
Svačina: 5 plátku sušeného ananasu (16.00)
Večeře: kopeček rýže se sójovou omáškou (19.45)
Tekutiny: 3l vody
Prohřešky: nic
Pohyb: 80+80 kliky biceps a triceps, 80+80+80 sklapovačky, 80x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 80x sed-lehy, 80x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, trénink volejbalu 2h

Dnešek takovej nijakej-nudnej den. Trénink nic moc aspoň mě z něj bolí záda - vážně supr. Aspoň jsem se usmířila s tou svou rodinkou :). Zítra si dávám odpočinek, protože spím u kámošky v jiném městě a v pátek si jdu s ní rovnou pro výzo. Stejně budeme ve škole hrát jako každý rok volejbal - ale to není nějak náročný - jsem snad jediná kdo tam volejbal hraje takže si dokážete představit tu plácanou :D.

25.6. a 26.6.

26. června 2012 v 20:53 | Ivy |  Píši
Jídelníček 25.6.
Snídaně: instantní jablečno-skořicová ovesná kaše (9.00)
Oběd: dietní tortilla se zeleninou (13.00)
Svačina: hrstka musly s jogurtem (16.00)
Večeře: miska zeleniny (kukučice, paprika, okurka, řecký salát) a 1 krajíc clz-žitného chleba s lněnými semínky
Tekutiny: 3l vody
Prohřešky: nic
Pohyb: 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x sed-lehy, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, trénink volejbalu 2h

Jídelníček 26.5.
Snídaně: banán (6.00)
Svačina: 2 krajíce clz-žitného chleba s lněnými semínky, namazané lučinou a 1 plátkem kuřecí debrecínky (9.30)
Oběd: jarní salát (ledový salát, kukuřice, okurka, rajče, sýr) a krajíc clz-žitného chleba s lněnými semínky (12.45)
Svačina: musly tyčinka, malinová kapsička (13.45)
Večeře: miska zeleniny (rajče, řecký salát, kukuřice, okurka, paprika), volské oko na peč. papíře, krajíc clz-žitného chleba s lněnými semínky (18.45)
Tekutiny: 2,5l vody
Prohřešky: možná jsem si nemusela dávta tu sladkovou kapsičku
Pohyb: 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x sed-lehy, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, 15min poklus, atletická abeceda, 4x sprint na 10m (3x dopředu-pozpátku), sprint na 20m+dřep s výskokem+3 kliky+sprint na 20m

Super vyšetření na té kardiologii, nahoře bez, doktor co mi řikal lásko, jezdil studenou věcí po hrudníku, hmatal arterii femoralis (hmatá se téměř v rozkroku), vyráběl EKG křivku roztomilíma přísavkama, co mi pokladál různě po těle hlavně teda na můj holej hrudník prostě super zážitek bez kterého bych nemohla být. No a nakonec mám vadu srdce - nedomaká se mi dvojcípá chlopeň. Já se o tom učím takže mohu být ráda, že když na mě tohle vybalil tak jsem mu jakžtakž rozuměla, ale těžko to někomu vysvětlovat když já to na zdrávce pochopila až po roce a půl. Omezení zatím nemám žádný - díky bohu - těžko by se mi vzávalo volejbalu. Asi jsem moc v klidu, ale tohle onemocnění může mít kdokoliv, žít s tím celý život a nezjistit to. Kdybych tam nešla tak by se to zřejmě ani nezjistilo.
Dneska zas po dlouhé době do školy, tenhle týden dochodím a v pátek výzo a názdárek školo! Moje né moc oblíbená spolužačka vymyslela den svačiny (to, že každý přinese něco k svačině - buchtu, záviny, atd...) a naše třídní je poslední době nějaká milá a upekla hafec takových malinových taštiček, fakt to bylo hezký, chutný a zrovna od ní si toho vážím a když přišla řekla vem si nechtěla jsem urazit. Musím se ale plácat po zádech snědla jsem to až na sváču :).
Včera jsem se trochu nepohodla s rodinkou a tak jsem to obrečela a neměla jsem náladu psát. Jinak se omlouvám za mou né zrovna sdílnost s ostatními oblíbenými blogy, jdu to napravit :).

Ještě otázečka - držel jste někdo rýžovou dietu? Co vy na to? Myslíte, že by mi to pomohlo?

Mé dnešní jedlé umění k večeři :).

24.6.

24. června 2012 v 22:14 | Ivy |  Píši
Jídelníček 24.6.
Snídaně: instatní čokoládová ovesná kaše (9.45)
Oběd: 2 kopečky releninového rizota a 2 menší kyselé okurky (13.15)
Svačina: bíly bio jogurt se sušeným ananasem (16.00)
Večeře: 2 clz housky namazané veselou krávou a 3 ředkvičky
Tekutiny: 1l vody s limetkou, 2l vody
Prohřešky: nic
Pohyb: 100+100 kliky biceps a triceps, 100+100+100 sklapovačky, 100x na zádech nohy pokrčené v 90° a pokládat je do stran, 100x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a stříhání snimi, 100x sed-lehy, 6km běhu

Dnes jsme si s váhou začala rozumět, tedy né že by mi ukázala co bych si přála, ale prozkoumala jsem všechny její funkce a nastavila jsem si jí přesně na sebe (věk, výška, pohlaví), stejně jí zatím moc v hodnotách nevěřím. Běh jsem zvládla, zápasila jsem s myšlenkou dát si ještě jedno kolo navíc, ale začlo pršet a i tak 6km uběhnuto, huráá... Zítra jdu na kardiologoii jsem zvědavá, co chytrého mi řeknou.

23.6.

23. června 2012 v 21:59 | Ivy |  Píši
Jídelníček 23.6.
Snídaně: instantní malinová ovesná kaše
Oběd: 2 kopečky zeleninového rizota
Pak jsem bez ohledu na svačinu a večeři snědla 2 kousky domácí pizzy a misku jablečného pyré
Tekutiny: 2,5l vody
Prohřešky: nic? nebo stačí jak jsem tomu snedka dala
Pohyb: 5km chůze

Pořád si tu zoufám jak jsem tlustá, nešťastná a tak a pak se takhle přejím, ale zas bylo mi dobře. Nevím, už se k tomu schylvalo, takový to odhodlání, co mi vydželo týden a něco se mě pustilo, ale zítra zase začínám. A dnes to tu píši, abych to zas nezměnila během zítřejšího zítřka uběhnu 6km. Přestanu se tak vehementně vážit, protože pak mám akorát deprese z toho, že jsem přibrala. I když si mylsím, že ta váha si ukazuje každou chvily co chce.

22.6.

22. června 2012 v 22:32 | Ivy |  Píši
Jídelníček 22.6.
Snídaně: jahodové musly s mlékem (v 10.15)
Oběd: dietní kuře na paprice s 2 knedlíky (ve 13.15)
Svačina: musly tyčinka a mistička jablečného pyré (v 16.00)
Večeře: dva kousky domácí pizzy (ve 20.00)
Tekutiny: 3l vody
Prohřešky: nic
Pohyb: 3km běhu, 50+50 kliky biceps a triceps, 50+50+50 sklapovačky, 50x na zádech nohy pokrčené v 90° a pokládat je do stran, 50x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a stříhání snimi, 50x sed-lehy

Honila mě nejen mlsná ale i žravá ostatně je to vidět na svačině i na večeři. Měla jsem špatné svědomí, špatnou náladu a tak jsem šla ještě večer běhat. A nevím, sice je mi na nic, ale s takovou náladou se mi běhá nejlíp ani jsem si na konci nepřipadala vyflusaná jako vždycky - mám totiž spoustu věcí o čem přemýšlet a komu nadávat. Důvod mého rozpoložení je, že dneska na trénink jsme přišly 4 a tak nás nakonec spojily s klukama. No a je to tady. Připadala jsem si zas jak největší tlouštík a prostě ty kluky nemám ráda a když to bylo nalosovaný tak, že jsem byla jediná holka v týmu, no prostě konec. Zítra si dávám den volna, mám sraz s kámoškou a tam si ulevím své dušičce :).
P.S.: Dneska už na víc než je tenhle článek nemám, oběhnu vás zítra ;)

21.6.

21. června 2012 v 20:46 | Ivy |  Píši
Jídelníček 21.6.
Snídaně: jahodová instatní ovesná kaše (v 9.45)
Oběd: dietní kuře na paprice s 2 knedlíky (v 12.45)
Svačina: mistička jablečného pyré (v 16.00)
Večeře: špenátový salát s rajčaty, jarní cibulkou a samozřejmě s kukuřicí a s 2 žitný-celozrný-vícezrný chleb namazaný lučinou (v 19.00)
Tekutiny: 2,5 l vody
Prohřešky: nic
Pohyb: 3km běhu, 50+50 kliky biceps a triceps, 50+50+50 sklapovačky, 50x na zádech nohy pokrčené v 90° a pokládat je do stran, 50x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a stříhání snimi, 50x sed-lehy

Ranní váha: 77,7 kg

K večeři jsem toho salátu snědla nějak moc :(, ale mohu si tleskat, aspoň to bylo zdravé. Mimo běh jsem nevylezla z bytu, úžasný :(. Celý den čučím na Skins, a zřejmě v tom budu pokračovat. Dnes ráno na lačno mě váha potěšila, jsem zvědavá, co tam bude zítra...

20.6.

20. června 2012 v 21:00 | Ivy |  Píši
Jídelníček 20.6.
Snídaně: hrstka musly s bílým bio jogurtem a 1 čerstvá jahoda (v 10.00)
Oběd: 2 sendviče se zeleninou a tuňákem (v 13.00)
Svačina: žitný-celozrný-vícezrný chleb namazaný lučinou s 2 kolečky salátové okurky (v 16.00)
Večeře: miska zeleniny (ledový salát, kukuřice, rajče, jarní cibulka) žitný-celozrný-vícezrný chleb namazaný lučinou (ve 20.30)
Tekutiny: 2,5l vody
Prohřešky: nic
Pohyb: chůze během dne, 50 kliky biceps, 50+50+50 sklapovačky, 50x na zádech nohy pokrčené v 90° a pokládat je do stran, 50x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a stříhání snimi

Váha: 78,2 kg

Každý den nemůže být posvícení, bohužel, včera jsem vážně byla stahaná a usnula jsem ještě před desátou, přesně ve dvanáct mě vzbudili nějací dobrotivci, co měli řádně nakoupeno. Tak jsem zavřala okno, vypnula pc, šla si vyčisti zuby a do čtyř hodin do rána jsem čuměla do zdi. Vstávala jsem jako normálně před desátou, ale byla na mě znát probděná noc. Nasnídala jsem se, šla nakoupit, vyrobila si oběd (kterej byl mňamózní) a mohla jsem zas jít do knihovny (dnešek byl poslední den na vrácení knih abych nedostala pokutu) a stejně jsem jí dostala protože mi zmokla úvodní stránka nové knihy. To mohu být ráda, že si všimla jenom toho, protože jsem nedovřela pití a kniha to schytala i od džusu. Příště musím zaplatit 50kč, netěší mě to, ale jsem vděčná tomu, že jen tak málo. Prostě jsem v jednom kole a mezi tím jsme stihla jenom minimum pohybu. Zítra si dám zabrat.
Pořídila jsem si váhu a od minulého vážení (které bylo 11.6.) jsem schodila 1,8 kg (možná i víc, protože jsem měla už po snídani), jsem šťastná, že mám konečně váhu doma a mohu vidět výsledky svého snažení. Do konce měsíce chci mít těch 77kg.
Dnes jsem za docházku na tréninky (za 4. místo) vyhrála marsku a triko. Marska mi zatím leží na poličce a já jí odolám :), zítra ji věnuji.
A jdu se dívat na Skins ♥.

19.6.

19. června 2012 v 19:49 | Ivy |  Píši
Jídelníček 19.6.
Snídaně: bílý bio jogurt s 3 čerstvýma jahodama a 1 plátkem sušeného ananasu (v 10.15)
Oběd: těstovinový zeleninový salát s tuňákem (ve 13.00)
Svačina: 3 plátky sušeného ananasu (v 16.00)
Večeře: 2 mrkve (v 19.30)
Tekutiny: 3l vody
Prohřešky: nic
Pohyb: chůze během dne, 3km běhu, 1 hodina zumba, 50 kliky biceps, 50+50+50 sklapovačky, 50x na zádech nohy pokrčené v 90° a pokládat je do stran, 50x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a stříhání snimi

Zumba byla super, sice by se v mém podání dala nazvat šlapání zelí, ale bavilo mě to. Nejlepší na to je, že se vlastně jenom hýbate, nepoužíváte žádnou hrubou sílu (jako u posilky). Mám štěstí, že jsem zrovna chytla dobrou instruktorku - byla usměvavá po celou dobu, neustále se nás ptala jestli jsme OK a připadalo mi a na mě tak působila, že tu svouji pozitivní energii šíří dál. Dneska vážně padám. Poprvé (a doufám i naposled, stydím se :() jsem si odpustila ze svý posilovací sérky - vypustila jsem tricepsový kliky a sed-lehy, jsem vážně unavená. K večeři jsem původně plánovala vykouzlit něco jiného, ale i moje prsty když vám to sem píši se pohybují unaveně.

18.6.

18. června 2012 v 20:47 | Ivy |  Píši
Jídelníček 18.6.
Snídaně: instantní meruňková ovesná kaše (v 10.30)
Oběd: těstovinový zeleninový salát s tuňákem (ve 13.30)
Svačina: bílý jogurt s 5 kolečky banánu a mrkev (v 16.00)
Večeře: mrkev (ve 20.30)
Tekutiny: 1,5l vody, 1,5l vody s limetkou
Prohřešky: jeden plátek sušeného ananasu (ve 13.00)
Pohyb: chůze během dne, 1,2km běhu, 50+50 kliky biceps a triceps, 50+50+50 sklapovačky, 50x na zádech nohy pokrčené v 90° a pokládat je do stran, 50x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a stříhání snimi,50x sed-lehy

Vždycky v pondělí mám takový slabý den a vezmu si něco mimo jídelníček, tento týden jsem ráda, že je to jen sušené ovoce. Oběd byl vynikající, měla jsem poprvé tuňáka a dal se - ve spojení s kukuřicí ♥ (tu já miluji nejvíce) a ostatním to bylo... prostě vynikající. Sváča je taková no... divný spojení jogurt banán a mrkev, ale ještě jsem potom, co jsem dojedla jogurt s abanánem měla hlad a tak abych moc nehřešila :). K večeři byla jen mrkev, protože nechci jíst tak pozdě něco vydatnějšího.
Dneska je to hnus velebnosti to počasí. Zítra se de zumbit - těším se jdu úplně poprvé :D a ještě před tím pokud bude slunce budu chytat bronz, protože jsem bílá jak dcera ředitele vápenky.