11.6.

11. června 2012 v 22:58 | Ivy |  Píši
Jídelníček 11.6.
Snídaně: light jahodový jogurt (v 6.00)
Svačina: 2 křehké plátky (v 9.30), 2 křehké plátky (ve 12.30)
Oběd: 2 knedlíky s omáčkou (v 16.30)
Večeře: nic
Prohřešky: pár bonbónů, kousek sušenky, dva kousky dortu
Tekutiny: 1,5l
Pohyb: chůze během dne (závratnou rychlostí jsem utíkala na bus a z busu :D), 20+20 kliky biceps a triceps, 30+30+30 sklapovačky, 25x leh na bříše zvedání rukou nohou, 5x8 maximální výskok z dřepu, 60x kraul (vtipný cvičení :D stojíš na špičkáš předkloněná a provádíš kraulový ruce), 60x na zádech zvednout nohy co neníž a střihat jimi, 60x na zádech nohy v 90° a pokládt je do stran, 3 km běhu

Ty prohřešky mě vážně štvou, ne tolik bonbony jako ten kousek sušenky (sice byl malej) ale kámoška mi o přestávku nabídla a já automaticky kývla a už jsem polykala. Dva kousky dortu byly, protože holky o víkendu byly hrát turnaj a přivezly dort a víte marcipán to je moje neřest... Za odměnu toho svého hřešení jsem si dneska dala do těla.
Dnes jsme se zvážila a... no mám 80 kg, protože už cvičím měsíc a nějaký ten týden čekala jsem alespoň 79 kg, co už... Pro nepřízeň počasí nám byl zrušen trénink na antuce a tak jsem musela posilovat doma, což je pro mě horší, protože nikdo nade mnou nestál, ale dalal jsem to jakž takž pocitvě. Dnes jsem i když pršelo vyrazila běhat svůj okruh, ááá... 3km jsem dala za přesně 20 minut. Od minula je to zlepšení.

Jinák ty písemný jsme dala za dva (jednička mi utekla o jeden bod) a jsme spokojená. Zítra ještě praktický, doufám v dobrě vytaženou otázku a těším se až to budu mít za sebou- ten stres ze mě spadne jako tunový balvan.

Dnes si stanovím první cíl, těžko říct jak reálné, ale budu se snažit neujíždět na sladkém jako dneska a prostě snažit se ať to dám.
1.cíl - váha 77kg nebo míň, 3km pod 20 minut - odměna nové tričko na ramínka (to jsem nikdy moc nenosila, protože i ze svých rukou mám komplexy) Něco takového ♥, ale ramínka by neměly být špagetový - o něco širší.

Říká vám něco rychlý a pomalý metabolismus? (Dnes jsem byla obdařena slvy asi máš pomalý metabolismus, proto hubneš tak pomalu - nebo taky proto, že jsem nabrala nějakou tu svalovou hmotu?) Mohl by mi to někdo stručně, jasně bez té zbytečné omáčky vysvětlit?
 


Komentáře

1 FatLady FatLady | Web | 11. června 2012 v 23:38 | Reagovat

pomalý metabolismus je, když si předtím blbnula s dietama a odvažila sis ho prostě. Nechce buhnout, bojí se, že když mu zase nastolíš minimální příjem, tak že dlouho nic nedostane a každý sousto si pečlivě uloží v podobě tuku... Svaovoou hmotu nabíráš určtě taky... :-) ale metabolismus, pokud ho máš zpomalenej, tak to je pěkný svinstvo. Musíš ho rzběhnout!
ROzběhneš ho zae tím, že budeš jíst pravicelně určitou dávku .

2 Annie Annie | Web | 12. června 2012 v 11:27 | Reagovat

máš to pěkný,tím obědem bych se vůbec netrápila

3 recacha recacha | Web | 12. června 2012 v 16:39 | Reagovat

máš to pěkné :-) a toho pohybu, taky musím začít

4 Bežkyňa Bežkyňa | Web | 12. června 2012 v 17:04 | Reagovat

Metabolizmus nakopneš jedine správnym príjmom (minimálne bazálny metabolizmus) a pravidelným jedením aspon 5-6x denne. :)

5 Bežkyňa Bežkyňa | Web | 12. června 2012 v 17:05 | Reagovat

Btw Ivy, je červen nie květen. :)

6 Victoria L. Victoria L. | Web | 12. června 2012 v 18:23 | Reagovat

Koukám, že FatLady už vysvětlila, tak už nemusím říkat :D
Možná tak bych ti vysvětlila tu svalovou hmotu -> díky cvičení ti rostou svaly (čili svalová hmota) a ty taky něco váží, jenom mají pětkrát menší rozměr než tuková hmota. Takže vlastně když cvičíš hodně, nemusí se hnout nějak závratně váha, ale spíš centimetry v pase a tak. Doufám, že jsem to napsala dobře :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama