13.6.

13. června 2012 v 21:27 | Ivy |  Píši
Jídelníček 13.6.
Snídaně: krajíc multicereálního chleba namazaný s žervé paprika a rajče (v 10.00)
Oběd: tmavá fitness bageta namazaná s žervé paprika a rajče (ve 13.00)
Večeře: 1 kopeček rizota, trochu posypané sýrem a 1 kyselá okurka (ve 20.30)
Tekutiny: 2,5 l vody
Pohyb: 3,3 km běhu, atletická ABC, překsoky přes švihadlo (dělaly jsme různý cviky se švihadlem na tréninku, nestihla jsem je počítat cca 250?), 30+30+30 sklapovačky, 20+20 kliky biceps a triceps, 25x leh na břiše zvedání rukou a nohou, 60x leh na zádech nohy v 90° a pokládání do stran
Prohřešky: cca 200ml hruškového cappy, cca 100ml energeťáku

Dnes jsem si odpustila školu, zítra taky a v pátek jdu k zubaři :(. Před tréninkem jsem si byla zaběhat svůj okruh. Trenér mě zase zradil, žádná posilka, jenom ty pitomí přeskoky přes švihadlo, který mě nebavily. Jsem od švihadla sešvihaná, dělaly jsme různý kraviny, prostě když mám skákat snožmo tak ještě v poho, ale jakmile vybalí třebas přeskoky pozadu nebo tak - jde to do kytek a jsem nasraná na všechny a všechno. Tudíš jsem posilovala doma a moc jsem tý posilce nedala no. Dosti mě bolí svaly a proto se zítra těším na plavání.

Děkuji za komentáře je hezké když mě někdo pochválí, pomáhá mi to neuvěřiletlně a toho si vážím a až nastane uklouznutí doufám, že se najde někdo kdo mě pěkně seřve :D
 


Komentáře

1 recacha recacha | Web | 14. června 2012 v 18:19 | Reagovat

jídelníček krásný a švihadlo také nemusím :-) Když jsme dělali ve škole se švihadlem blbosti, také jsem byla sešvihaná :-D

2 Victoria L. Victoria L. | Web | 14. června 2012 v 19:56 | Reagovat

Klobouk dolů s tím pohybem.. oproti tobě jsem lemra :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama