Červenec 2012

31.7.

31. července 2012 v 21:38 | Ivy |  Píši
Jídelníček 31.7.
Snídaněkukuřičné lupínky a odtučněným mlékem, hrst jahodových musly
Obědinstatní nudlová polévka knorr s příchutí pečeného kuřete
Svačina3 čtverečky rybízovo-třešňového koláče
Večeře1 clz kaiserka s gervais paprika a rajče, 1 krajíc tmevéh toastového chleba, 50g cottage chilly, menší oloupaná salátová okurka
Tekutiny3l vody
Pohyb6km běhu, posilka, 10min běhu+každé 2minuty 30x snožmo přes švihadlo, 8x spojené cvičení - 3 výskok z dřepu+ 10m sprint+3 angličáky+10m sprint

Poslední dobou nemůžu dotáhnout většinu věcí do konce - hlavně ty které se týkají blogu, a tak si asi od blogování dám na určitý čas pauzu (možná budu přidávat jídelníčky, ale tím moje blogová aktivita hasne) - stejně mi to vydrží max. týden, ale chci si od toho jednoduše odpočinout, tak to prosím pochopte :).

Co nakupovat - test MF Dnes

31. července 2012 v 15:30 | Ivy |  Foodporn
Pár odkazů na výsledky testů MF Dnes, kteří testovali různé potraviny, já přidávám ty informace, které by měli pomoci k tomu aby jsme nekupovali šmejdy, které hubnutí nevyhovují :).


Kdykoliv se na nás z pultu může usmívat výrobek, co se tváří nejvýhodněji pro hubnutí a nejzdravěji, no zdání většinou klame, protože výrobcům nejde o naše zdraví, ale o jejich tržbu...

30.7.

30. července 2012 v 21:14 | Ivy |  Píši
Jídelníček 30.7.
Snídaněinstantní ovesná čokoládová kaše (10.00)
Obědšmakoun se zeleninovou směsí, clz těstoviny, 3 želé bonbóny (13.00)
Svačinabanán (16.00)
Večeředomácí pizza (19.00)
Tekutiny0,7l cc light, 0,2l neslazený zelený čaj, 2,5l vody
Pohyb3km běhu, posilka, švihadlo

Jdu z extrému do extrému, fakt. Když už si tedy večeři dám tak při nejmenším nebyla dietní. Sice na té pizze byla spousta zeleniny, ale beztak se to nemůže počítat do zdravého jídla. Uvidíme, co zítra na to váha... Jinak jsem celý den na nohou. Dnes jsem dobrovolně uklízela a během týdne - asi ve středu až nebude otec doma - budu přemalovávat pokoj - kdysi jsem si bláhově myslela, že dva odstíny modré, které tu mám se k sobě budou hodit, bohužel nehodí a tak to budu upravovat. Finální verze by měla vypadat takhle: jedna zeď modrá, další bílá, další modrá a další bíla - přitom si nechám tu tmavší modrou - a ano potřebovali jste nutně vědět mé plány :P.. Tak a jdu si vás oběhnout :).

29.7.

29. července 2012 v 21:26 | Ivy |  Píši
Jídelníček 29.7.
Snídanějahodové zapékané musly s odtučněným mlékem (10.00)
Obědkuř. maso pečené v cornflekách, vařené brambory, trocha kečupu (13.00)
Svačinamiska okurkového salátu (16.00)
Večeřenic
Tekutiny3l vody, trocha ochuceného mléka Muller
Pohyb3 km běhu, posilka, 3x 10minut skákání na gymballu

Zas bez večeře. Jenže mě to vždycky nedá, přijde mi, že se behěm dne cpu dost. Zítra už si jí dám, vážně...

28.7.

29. července 2012 v 0:06 | Ivy |  Píši
Jídelníček 28.7.
Snídanělight instatní ovesná kaše černý rybír, clz kaiserka s domácí vajíčkovou pomázánkou (z bílého jogurtu a se spoustou zeleniny)
Obědšmakoun se zeleninovou směsí, vařené brambory, trocha kečupu
Svačinabílý nízkotučný jogurt, banán, lžička medu
Večeřenic
Tekutiny2,5l vody, 0,5l cc light, cca 0,5l stropramen cool lemon-grep
Pohyb70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, 20x zvedání boků, 20x výdrž na 10s v tomhle, 800m výklus, atletická ABC, 10x sprint na 5m, 10x sprint na 5m z poloh (sed, leh, leh zády, podřep zády, tapink)

Dneska mi zničeho nic napsala kámoška jestli nechci jít ven. Samozřejmě, že jsem chtěla, ale měla jsme strach, protože takovéhle naše dýchánky jsme doprovázely nákupem u vietnamce, no dnešek nebyl vyjímkou. Ona koupila dvakrát staropramen cooll lemon a grep a tak jsme prostě na střídačku každá upíjely. Mohlo to dopadnout hůř. mohly se nakoupit brambůrky, bonbóny no prostě to co obvykle. Nejsem úplně šťastná, že jsem to neodmítla - přeci jenom jeden má něco okolo 150kcal - ale mohlo být i hůř. No a prokecaly jsme téměř 3 hodiny. Teď jsem o nějaký ten problém lehčí a je mi líp. I ona si všímá, že hubnu a chválí mě. Tak krásně se to poslouchá, když vím, že ona by mi do prdele hezkými slovy nelezla.

27.7.

27. července 2012 v 21:33 | Ivy |  Píši
Jídelníček 27.7.
Snídaně8 sušenek oreo (10.00)
Oběd1 cuketový bramborák (12.45)
Svačinazelené jablko, vetší salátová okurka (16.00)
Večeře2 fitnes kaiserky s trochou cottage chilly, 2 plátky kuř. šunky, větší salátová okurka oloupaná (19.30)
Pohyb3km běhu, 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, 20x zvedání boků, 20x výdrž na 10s v tomhle, švihadlo - tyhle cviky
Tekutiny3l vody, 200ml odtučněného mléka

Dneska pořádné opalování, jsem trošku tmavší ale pořád sýr, jen výstřih mám červený, ale to se snad zlepší, zítra se možná jede zas k vodě. Omlouvám se, ale doby když mám co dělat během dne tak většinou přijdu vyšťavená domů bez nějaké energie a pak jdu ještě běhat, no prostě moje komentáře nestojí za moc, ale určitě to není na furt - hezky nebude dlouho (při mém štěstí zítra bude pršet celý den).

24.7., 25.7. a 26.7.

26. července 2012 v 21:41 | Ivy |  Píši
Jídelníček 24.7.
Snídaněmiska zapékaných musly s odtučněným mlékem (10.00)
Oběd2 cuketové bramboráky s jogurtovým dipem (13.00)
Svačinapár kousků vodního melounu (16.00)
Večeře2 clz kaiserky s lučinou, 1clz kaiserka s gervais paprika a rajče, rajče (19.00)
Tekutiny2,5l vody, 200ml citornové vody s dužninou
Pohyb3km běhu, 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, 20x zvedání boků, 20x výdrž na 10s v tomhle, 10min běhu + každý 2min 20x snožmo přes švihadlo, 6x spojené cvičení - 5výskoků z dřepu+sprint 10m vpřed+3 angličáky+spront 10m vpřed

Jídelníček 25.7.
Snídaně1/8 rebarborovo-tvarohového koláče (10.00)
Oběd2 cuketové bramboráky s jogurtovým dipem (13.00)
Svačina1/8 rebarborovo-tvarohového koláče (16.00)
Večeřenic
Tekutiny2,5l vody, 200ml pomerančové vody s dužninou
Pohyb3km běhu, 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, 20x zvedání boků, 20x výdrž na 10s v tomhle, švihadlo - tyhle cviky

Jídelníček 26.7.
Snídaněmiska jahodových zapékaných musly s odtučněným mlékem (10.00)
Obědmiska okurkového salátu (13.00)
Svačinaactivia aloe vera (16.00)
Večeře2 clz kaiserky s trochou cottage chilli, 2 plátky kuř. šunky, 3 oloupané malé salátové okurky (19.00)
Tekutiny2,5l vody, 200ml cc zero
Pohyb3km běhu, 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, 20x zvedání boků, 20x výdrž na 10s v tomhle

Tak jsem si dala chvilenku pauzu od vysedávání u pc a po dobu, co tu byla sestřenice jsem si prostě užívala prázdnin. Sestřenice mě moc potěšila nejen, že je výhodnější se nudit ve dvou, ale pochválila mi moje výkony v hubnutí, řekla mi milionkrát jak mi to sluší a tak určitě to potěšilo. Jinak se omluvám spřáteleným blogům za neaktivitu, jdu to hned napravit :).

23.7.

23. července 2012 v 22:50 | Ivy |  Píši
Jídelníček 23.7.
Snídaně2 kousky rebarborového koláče
Oběddušený pórek s bramborem a vejcem
Svačina55g bílého odtučněného jogurtu, banán, 2 kočičí jazýčky
Večeře2 clz housky s gervais paprika a rajče, rajče
Tekutiny2,5l vody
Pohyb3km běhu, 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, 20x zvedání boků, 20x výdrž na 10s v tomhle, švihadlo - tyhle cviky, 10min skákání na gymballu

Dneska přijela sestřenice, hned mi tu je veseleji. Dnes jsem se rozbrečela... štěstím. Vytáhla jsem kraťasy co jsem na sobě neměla od deváté třídy a hle... oni mi jsou! Jupíí :)

Dušená brokolice (nebo pórek) s vařenými bramobory a vejcem

23. července 2012 v 15:29 | Ivy |  Recepty aneb co jsem ochutnala
Potřebujeme 1 porce:
3 větší (ale né velké) brambory
50ml mléka
1 KL hl. mouky
1 KL másla
brokolice (odřízla jsem si kus podle toho kolik sním) nebo pórek (použila jsem jeden celý)
vejce
sůl

Postup:
Bramobory oloupeme a uvaříme v osolené vodě. Teď pokud chcete brokolici tak: jí rozdělíme na menší růžičky a dáme vařit dokud nezměkne (cca 10 min. - raději kontrolujte úplně rozvařená není moc dobrá), pokud chcete pórek tak: nakrájíme na kolečka (nebo půlkolečka). V kastrůlku rozehřejeme máslo přídáme pórek nebo brokolici a osolíme. Dusíme na mírném plameni do změknutí. Ve studeném mléce rozmícháme mouku a přidáme k pórku nebo brokolici a povaříme. Vejce rozklepneme na plech na pečící papír a dáme do trouby dokud nebude vejce hotové (cca 5 min.).

Na fotce je dnešní oběd tedy s pórkem.

22.7.

22. července 2012 v 19:29 | Ivy |  Píši
Jídelníček 22.7.
Snídaně2 větší kousky rebarborového koláče (10.00)
Obědbramborový mišmaš (rozamčkané 3 brambory s trochou cottage, lučiny, cibilky a chilly vážně mňamka ;)) (13.00)
Svačina2 menší kousky reberborového koláče (16.00)
Večeře2 clz kaiserky s gervais paprika a rajče, 2 plárky sýru 20%, 2 malé salátové okurky (19.00)
Tekutiny2,5l vody, 200ml neslazeného zeleného čaje
Pohybchůze 4km, strečink

Dnes jsem po dvou týdnech dopřála svým svalům regeneraci, pouze jsem šla na procházku s psíkem - člověku přestává rozum stát nad tím jaký je to posera :D na psy jakýkoliv velikosti doráží ale jakmile cyklista zazvoní na zvonek tak ho najednou není. Včera jsem pekla poprvé rebarborový koláč - moc se mi povedl, všem chutná. Ještě se díky těmhle nudným prázdninám naučim vařit a péct. K obědu jsem si narychlo uvařila brambory, rozmačkala je v misce, přidala zbytek (opravdu malý zbytek) sýru cottage a asi a lžíci lučiny, přidala jsem osmahnutou cibuli (v tom úžasným hrnci bez oleje) s trochou chilly a jaká to bylo dobrota, mňam :). Zítra zas najíždím na normální dávku pohybu, snad už mi to půjde líp a nebudu si připadat na odpadnutí po první minutě námahy.