18.7.

18. července 2012 v 22:09 | Ivy |  Píši
Jídelníček 18.7.
Snídaně3 obdélníky bebe řezu (bebe sušenky+pudink+bebesušenky) (10.00)
Oběd2 kolečka cukety v sýrovém tětsíčku, 1/2 clz bagety, domácí jogurtový dip (13.00)
Svačina80g odtučněného jogurtu, 1 lžička medu, 25g bebe mini oříškové (16.00)
Večeře5 plátků tmavého touastu, 50g cottage sýru, 40g cibule, rajče (19.00)
Tekutiny2,5l vody
Pohyb3km běhu, 70+70 kliky biceps a triceps, 70+70+70 sklapovačky, 70x leh na zádech nohy v 90° a pokladat je do stran, 70x leh na zádech nohy co nejníž nad zemí a střihat s nimi, 20x zvedání boků, 20x výdrž na 10s v tomhle, švihadlo - tyhle cviky, strečink

Připadám si taková vyšťavená, svaly mě bolí a proto jsem si včera udělala důkladny strečink a dost mě šokovalo jak jsem zase skrácená (jsem dost ohebná od malička, vždycky se přitáhnu bez bolesti a včera jejej...) a tak teď k pohybu přidávám poctivý minimálně 15minutový strečink každý den. Dneska se dojedla cuketa, jupí :D. Zítra plánuji něco se sójovým masem, nemáte nějaký dobrý recept?
 


Komentáře

1 FatLady FatLady | Web | 18. července 2012 v 22:32 | Reagovat

vypadá to pěkně...
ono to není tak, že bysme se o tom bavili, ale já se s ním prostě nedokážu bavit... :-(

s tí protahováním to znám...

2 recacha recacha | Web | 18. července 2012 v 22:38 | Reagovat

pěkné jako vždy :-) Sojové maso jsem dřív jedla dost často, možná bych si ho mohla zase koupit :-) Recept dám nějaký na blog, ale nevím kdy. Až bude čas :-D

3 Eevee Eevee | Web | 18. července 2012 v 23:06 | Reagovat

krása :).. bože a ten pohyb :D .. jak já ti ho závidím :D ... si božská přes to cvičení :) :) :D sakra musim se k tomu zase zpátky dokopat :D :D drž se kočko :)

4 Viva Viva | E-mail | Web | 19. července 2012 v 0:31 | Reagovat

Ahoj :-) Lecitin mám kvůli paměti, beru ho už od maturity a musím říct, že ten vážně pomáhá, jsem s ním neskutečně spokojená.
Vláknina je opravdu super na zažívání, občas jsem měla problémy a cítila se hodně nafouklá, ale teď už jen v období menstruace.
Psyllium opravdu zasytí, ale člověk na to musí mít žaludek, kdo to nedokáže vypít, tak si to dává do jogurtu. Já si ho dávám dvě hodinky po večeři, abych pak v noci už neměla na nic chutě.
A acai. To musím říct, že je můj největší miláček. Hlavně v období léto/podzim a zima/jaro :-D já neskutečně trpěla na to, že jsem byla strašně unavená a vážně to nakopne :-)
Ale je to i tím, jestli ty sama sobě připustíš, že to funguje... Já osobně si nemůžu stěžovat. Vyzkoušené to mám sama na sobě. není to ani drahé :-)

5 **Popcorn-LaDy** **Popcorn-LaDy** | Web | 19. července 2012 v 10:03 | Reagovat

krásný jídelníček :)
Já si dělám sójové nudličky s nudlemi občas, nebo s rýží. Je to moc dobré♥ Člověka to občas chytne, že ho to bolí, tak doufám že jsi se pořádně procvičila a že už tě nic nebolí :)

6 Viva Viva | E-mail | Web | 19. července 2012 v 11:07 | Reagovat

Příp. zkus zdravou výživu, tam to rozhodně seženeš :-)

7 Unpretty Unicorn Unpretty Unicorn | Web | 19. července 2012 v 13:35 | Reagovat

Děkuju:)
Nechceš spřátelit?

8 Amy Amy | Web | 19. července 2012 v 18:13 | Reagovat

Máš to skvělý, hlavně ten pohyb je úžasnej:)
Já dělám sójový nudličky se zeleninou(rajče,cuketa,mrkva) na pánvi, kápnu do toho sójovou omáčku a zamíchám s rýží a je to docela k jídlu :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama