Srpen 2012

2.8.

2. srpna 2012 v 22:28 | Ivy |  Píši
Jídelníček 2.8.
10.00skořicová rýže Muller
13.30sójové maso s rýží, kečup
16.10jablko, hrstka rozinek
19.204 knackerbroty s gervais paprika a rajče, 2 domácí oloupané okurky
Tekutiny3,5l vody
Pohyb
běh 3km
10min skákání na gymballu

Ranní váha: 74,5 kg
Dneska se zadařilo, pohyb podle plánu + něco navíc, k svačině jsem přibrala rozinky, protože no... mlsná a tak, ale dala jsem 100 calories workout... Uvidíme, jak bude zítra.

Plán na srpen

2. srpna 2012 v 0:57 | Ivy |  Píši
Protože můj dnešní výstup je holý zoufalství jak to článkový tak i jídelní tak si dneska napíšu, čeho chci za měsíc srpen dosáhnouta co budu dodržovat. Nic nevzdávám, opřu se do toho ještě víc.

Už žádné pochyby, žádné klopýtnutí!

  1. Do školy půjdu se sedmdesáti kily. Snad to není přemrštěný nárok. Mám na to měsíc. Dneska jsme sice pokazila, co se dalo, ale od zítra znova a bez žádných výpadků.
  2. Min. 5x týdně uběhnout 3km. Z toho vyplívá, že dvakrát týdně se na to mohu vyprdnout. Chci ale abych běhala 6x týdně. Nechávám si rezervu.
  3. Každý den min. 2,5l vody. Nebudu pít jen u jídla, ja jsem to dělávala do teď. Prostě u sebe vždycky budu mít láhev s vodou. Bez coca-coly, občas zelený čaj. Jednou, dvakrát grepové pivo, nikdy ne na večer.
  4. Pokud nebudu mít hlad (nestává se často) mohu vynechat jedno jídlo denně. Nikdy si nebudu říkat: tak když jsem neměla svačinu tak si teď mohu dát... Nebudu jíst proto, že musím.
  5. Každý den posilka. Mohu vynechat max. 1x týdně. Budu jí mít hotovou před vždycky obědem, pokud nemám hotovu posilku nebudu zapínat počítač.
  6. Pondělí, středa, pátek švihadlo. Nikdy nevynechám.
  7. Vážit se budu každý den ráno po vyčůrání. Nikdy né během dne (pak jsem z toho v divný náladě) a budu si zapisovat kolik vážím (zřejmě chyba, že jsme to neudělala hned, protože pak nemohu sledovat svůj pokrok.
  8. Od 27.8. budu vstávat min. v 6 hodin (nácvik do školy) a už nepůjdu spát (pokud nebudu vědět, co dělat, půjdu cvičit, běhat cokoliv).
  9. Pokud něco upeču (peču o sto šest v poslední době) mohu si to dát jenom k snídani max. 1 kousek.
  10. Žádné sladké, pokud budu mít hlad dám si zelený čaj.
  11. Při čtení bduu zvedat nohy (tip od Ladybird - děkuju), při čučení na film budu skákat na gymballu (tip od Unpretty Unicorn - děkuju).
  12. Budu se snažit být na tom emočně lépe.

1.8.

1. srpna 2012 v 16:55 | Ivy |  Píši
Nevím, co to mělo včera být za výstup... že si chci odpočinout? ale kdepak... chtěla jsem se jen přežrat. Jsem vážně nepoučitelná. Držím se dlouho opravdu dlouho a dneska udělám to co jsem udělala. Snídaně celkem dobrý, ovesná kaše a kousek koláče. Oběd taky lepší než snídaně. Vařený brambory a sójový maso se směsí, ale před chvilkou byl čas svačiny a já co jsem toho snědla? 6 sušenek oreo, 2 kousky koláče, jablko, půlku sáčku bebe mini oříškové a žrala bych dál. Chci se tak přejíst k prasknutí aby mi zase jednou bylo dobře, abych se zas citíla tak krásně plná. Chci si dát něco opravdu nezdravýho, hezky smažené na oleji, chci si dát jídlo když mám hlad né čekat na každou třetí hodinu abych si do pusniy mohla strčit to málo, co mi nestačí... protože kdyby stačilo pak neudělám tohle.
Dnes ráno mi váha ukázala 74,1 kg, super říkala jsme si, že jsem už konečně blízko k 73 a za chvilku to bude deset kilo co jsem zhubla, až pojedu na soustředění všichni mi budou říkat jak jsem zhubla, ale když se mi váha zastavila a teď jsem dokonce přibrala přitom jsem včera běžela ty posraný dva kilomentry. Mám na všechno zlost. Dneska při skákání přes švihadlo, jak jsem se vstekala, byla jsme jak malej fakan, řvala jsem, co jsem to za nemehlo a další hezký slova když nedokážu přeskočit bez přerušení švihadlo - divím se že na mě nepřišel nějakej soused, protože to vám byly rány. Ještě štěstí, že lednice je téměř prázdná. Jinak bych na ní uspořádala nálet.
Tohle se na mě určitě chystalo už delší dobu, protože nepamatuji si, že by mi kdy bylo hůř, co se týče mého hubnutí. Toho, že jsem měla pochyby atd... byl můj všední chléb. Teď ale je to úplně něco jinýho.
Jsem na vážkách zda pokračovat, protože nevím.. jestli mi to za to stojí. Mám dole 9 kilo a citím se hůř než s nimi. Tu radost z každého zvládnutého cvičení, z každého uběhnutého kilometru bez zastavení už nemám. Kdysi mě to přivádělo do výšin blaha, teď ne.