Říjen 2012

Vždycky může být hůř.

31. října 2012 v 21:01 | Ivy |  Píši
Trenér chce mluvit s tátou.
Kámoška řekla trenérovi o mém problému s MS.
Kámoška, které jsme tolik věřila, že já raději nedžela hubu.
Všechno se sere.
Desetiminotovej rozhovor o tom jak kámoška udělala spávně, jak mě má trenér rád.
Nevydržela jsem to a přejedla se.
Cítím se strašně.
Chce se mi umřít.
Zítra si jdu pro výsledku testů z krve, snad dopadnou dobře.
P.S.: Přijde mi zbytečný řešit něco jako je anorexie s mojí váhou, jsem moc tlustá na to mít poruchu příjmu potravy. V pátek na tréninku to se mnou chce trenér řešit, zřejmě nepůjdu na trénink.
Už nikomu ani muk o tom, co prožívám.
To je ten zlom, který jsem potřebovala?

29/10

29. října 2012 v 20:31 | Ivy |  Píši
Menu:
04:45 - horká tmavá čokoláda (=60kcal)
06:00 - kafe 3v1 (=79kcal)
16:00 - bezvaječné těstoviny, sójové maso, kukuřičný klas, kečup (=521kcal)
Tekutiny: 1,5l vody, 0,7l zelený čaj
Pohyb: 30min chůze, 2h trénink volejbalu (=-368)

Nesnídám, nesvačím, nestihnu to nestačím... aneb když zaspíte -.-". Ale!... světla stránka dne :D->

28/10

28. října 2012 v 19:57 | Ivy |  Píši
Menu:
9:20 - grep, jablko (=168kcal)
13:00 - pečené brambory s cibulí a jogurtovým dipem (=365kcal)
16:00 - piškoty, 100g odt. bílý jogurt (=143kcal)
Tekutiny: 1,4l zelený čaj, 1l vody, horká tmavá čokoláda (=66kcal)
Pohyb: 1h chůze, posilování zadek/břicho/stehna (=-181kcal)
Celkem: 743kcal přijato/ 181kcal spáleno

Zítra zase škola, prázdniny jsou vždycky tak krátký. Vstávám ve čtyři, za pár minut musím jít spát, ale nevěřím tomu, že usnu když jsem teď čtyři dny chodila spát až po jedenáctý.
Musím říct, že se držím zuby nehty co to dá abych se zase nepřejedla a nespadla do toho režimu, co předcházel tomuhle procitnutí. Po těch výkonech jsem zjistila, že jsem pár cm přibrala :(, no co jsem mohla čekat, můžu si za to sama.
Vím, kašlu na vás s komentáři, omlouvám se, budu se snažit polepšit :).
Fotka z dnešní procházky :). Říkala jsem to po sněhu téměř ani památky.

27/10

27. října 2012 v 19:23 | Ivy |  Píši
Menu:
11:00 - ovesná kaše s ostružinami (212kcal)
14:00 - pečené brambory s cibulí a kuř. masem (227kcal)
17:00 - nanuk (86kcal)
Pohyb: 40min. plavání, 80min. chůze (-419kcal)
Celkem: 525kcal přijato, 419kcal spáleno
Tekutiny: 1l vody, 0,7 zelený čaj, nevím kolik cc light

Sněží od rána... furt, furt, furt. A tak jsem si na oslavu prvního sněhu dala tradičně nanuk :D. Bohužel nevypadá to, že by to vydrželo. Rozhodně ne tady u nás, ale zítra z ulic bude veřejné kluziště, supr. Zas je toho málo... vím to, pracuji na polepšení se :).

Začnu od zítřka je moje nepoužívanější lež v posledních dnech.

26. října 2012 v 19:41 | Ivy |  Píši
Ale končím s ní.
Dneska se mi zatím daří. Nechci to zakřiknout i když to ovlivnit mohu jenom já.
Musím přestat tolik přemýšlet. Nad vším. To je klíč k úspěchu. To je cesta ven.
Díky za vaši podporu (z komentářů v minulém článku), přijde mi, že si ji nezasloužím.

Menu:
12:30 - banán, 200g bilý odt. jogurt (=199 kcal)
13:30 - 150g odt. jogurt s příchutí tropického ovoce (=66 kcal)
Pohyb: 3 km běhu, 30 minut chůze, posilování zadek/stehna/břicho (=-290 kcal)
Celkem: 271 kcal přijato, 290 kcal spáleno
Tekutiny: 1,4l zelený čaj, 1l vody

Připravte se na to, že vás zas denně budu otravovat svými jídelníčky a výlevy :).
EDIT 22:56 - Sněží, ne tak aby to vydrželo ale první sníh je tu :). Jinak si opravdu uvědomuji, že je toho málo, ale po mých výkonech v posledních týdnech je to očista abych se zbavila nafouknutí a dalších nepřijemných střevních potížích.

Se zbytky sil zpátky - znovu a odhodlaněji...

20. října 2012 v 20:45 | Ivy |  Píši
I když všechno moje sebeovládání šlo v posledních dvou týdnech doháje přesto se do toho zase zítra pouštím. O takovýhle návrat do 'zdravých'-hubnoucích kolejí jsem přemýšlela už delší dobu, zkoušela to v průběhu tohohle týdne, ale zatím jsem vždy selhala. Ten nápad byl v mojí hlavě, teď už je veřejný a já to zvládnu - vrátit se.
Trenér mi vykecával do hlavy díru tím, že jsem jaksi pozbyla síly a proto nehraju v základu. Na jeho radu jsem teda okusila odporné hovězí maso (jsem zmlsaná, nesuďte mě), které jsem žvýkala dobrou hodinu, lítal mi ohryzek a stejně to byla malá snaha bez žádného ocenění. Stejně nehraju ani v základu ani jinak, takže vliv na to jak a co jím prostě nemá.
Jedla jsem jako prase, ale v cm jsem nepřibrala (v kg nevím, ta váha je prostě rozbitá -.-"). Před čtrnácti dny jsem se cítila mnohem lépe, nenajezená a trochu slabší ale byla jsem na tom lépe než jako teď když jsem jako žok k prasknutí s obrovskými výčitkami. Panický strach z přibíráním vyhrál a uvědomuji si, že zhubnout ještě potřebuju. Jdeme to toho. Jsme zpátky v plné síle. Žádné omluvy, výmluvy, odkládání...

Nějaká ta pravidla:
~Min. dva tréninky týdně.
I když trénuji jaksi pro nic když mě do zápasu stejně nepostaví tak abych měla aspoň nějaký pohyb dva tréninky týdně jsou naprostou nutností.
~O víkendu běh.
Pokud počasí a zdraví dá (jakože dá - tím se omlouvat nebudu) budu zas chodit běhat.
~Plavání a sauna.
S kámoškama se občas domluvím a budeme chodit běhat. Zatím jsme se předběžně domluvili, že pokud nám do toho nebude zasahovat škola a u mě asi i prachy budeme chodit pravidelně.
~Žádné sladkosti.
Těch jsem si v posledních dnech užila až dost, takže od nich zase upustím.
~Zvládnu to sama.
Nenechám si zase namluvit, že potřebuji poradit od odborníka - je to kec. Zvládala jsme to pět měsíců předtím sama, sama do toho jdu dál a psychologickýma kecama od trenéra se prostě nenechám rozhodit. Už nikdy.

Co chci ovlivnit mimo hubnutí:
~Moje učební morálka lehce upadá, takže se do toho znovu opřít.
~Dát mu vědět, že existuju.
~Přečíst knihy, které jsem si půjčila z knihovny.
~Zařídit si ajsika.
~Za jídlo (sladkosti a další zbytečnosti) neutratím ani korunu.
~Věci neodkládat, pouštět se do nich ihned jak mě napadnou.
~Omezit sezení nad pc.
~Chodit více na procházky, dostat se z domu od pokušení.

Protože tohle je to, co se mi líbí.↑

Zbavit se výčitek bude nejtěžší.

13. října 2012 v 20:38 | Ivy |  Píši
Pokaždé když si dám něco nedietního se mi hlavě rozkecá duše, která říká věci typu:
Všechno to, co jsi snědla se ti teď ukládá do tuků ve stehnech-břichu-zadku-bocích - ty místa, který jsi měla ještě před pár měsíci tak obrovitánský, že oblíknout je byl problém a teď zase úspěšně pracuješ na jejich obnovení. Má to tolik kaloriíí kolik jsi kdysi denně přijímala. Ani ten směšně malej pohyb ti nevylepší to, co jsi dneska spořádala. Nevymlouvej se ty slabochu, sníst jsi to chtěla, necháš si rozkazovat od sušenky...
Neustálý kolotoč toho všeho. Jak bych se toho ráda zbavila. Nevím přijde mi, že to není normální - párkrát jsem přemýšlela jestli si nemám nechat poradit od odborníka. Utěšuju se tím, že do tuků něco přibrat musím. (Kvůli MS, protože v tucích se syntetizuje ten hormon, který spouští MS a jakmile tělo zaznamená rychlejší hubnutí z tuků - já v měsíci srpen za 14 dní zhubla 4,5 kg - zbavuje se možnosti mít potomka, protože nezvládá pokrýt spotřebu vlastního těla a malýho parazita na svém těle by uživit nezvládla.) A ja k sakru nechci být ta tlustá (v hlavě mám pro sebe mnohem větší zásobu nadávek), kterou jsem byla před několika měsící. Ale v poslední době jsem neuvěřitelný slaboch, co se týče jídla. Všechna ta kontrola, co jsem si držela šla do háje. Úplně a celá.
Jo, dneska jsme si byla zaběhat, ale snědla jsem toho neuvěřitelně moc. Nebo moc v poměru toho, co jsem jedla poslední měsíce. Poznám vůbec ještě kolik jídla je akorát, kolik málo a kolik moc? Kdysi když jsem měla okolo těch 80kg jsem jedla opravdu, co se mi zlíbilo. Kalorie a kilojouly pro mě byla španělská vesnice a opravdu mě vůbec nezajímalo co do pusy dávám hlavně aby mi to chutnalo. Ale váhu jsem si držela. Ano, byla jsem na tom s váhou špatně, ale i přes takový styl stravy jsem neměla sebemenší problém s tím že bych tloustla. Možná, že jsem byla tlustá a to bylo jediné, co jsem vnímala, nějaké to kilo sem-tam v tu dobu znamenalo zhola nic. Teď je to pro mě neuvěřitelná katastrofa. Mám v hlavě tolik protichudných myšlenek, zmatek, guláš v tom, co bych měla, neměla a co doopravdy jím.
Četla jsem si pár rad z netu. Hlavní tam bylo aby to, co prožívám nebyl soukromý problém, abych se někomu svěřila. Dokonáno. Hodně si o tom povídám s tátovou přítelkyní (která mi na začátku mého hubnutí byla obrovskou oporou), ale nevím zda správně vyjadřuji ten neuvěřitelný chaos, který se odehrává v mé hlavě. Přestal to být tak úplně problém. nebo aspoň problém na který bych byla sama. Vím, že za tak krátkou dobu si na sobě větších změn v přibírání všimnout nemohu, ale už teď mám strach se podívat do zrcadla - úplně slyším tuky růst.
Kudy z toho bludného kruhu ven, pomozte mi.

P.S.

Ty komentáře, které mi tu v posledních dnech zanechávají ty lidi bez blogů (Katarin a s.aama) mi moc pomáhají. Já jsem za ně něuvěřitelně vděčná, za všechny komentáře. Za jakýkoliv názor, příspěvek do toho mého trápení. Člověk když vidí jedno téma z úhlu někoho jiného dá mu to hodně. Teda aspoň mě.. Já jsem spíš na promýšlení, váhání, nikdy bez úplného konečného stanoviska, nestálá, hledám nejlepší možné řešení - často mi to s tím nevychází. Děkuji za to - kdybych mohla zlíbám vám za to všem nohy. Děkuji za to vnesení slov k tomu, co prožívám. Dává mi to pocit, že ostatní májí jistou spoluúčast na tom, co prožívám, nejsme v tom sama. (připadám si hroozně vlezdoprdelsky) Ale opravdu vám za to děkuji.
+ Zrovna nejsem v náladě, kdy bych vás hubňulky mohla podporovat, bohužel, ale vidět vaše úspěšné snahy zatímco já si (podle mě) tady kynu by bylo pro mě přímo destruktivní. Takže promiňte. Polepším se, ale všechno tohle je běh na dlouhou trať. A zvládnu to já vůbec?

Snad mi tohle vydrží delší dobu.

12. října 2012 v 20:18 | Ivy |  Píši
ABC diet jsem nezvládla od prvího dne, ano, tak slabá jsem. Do té doby než jsem přijela domů ze školy bylo všechno v pohodě, ale pak jakmile jsem se dostala k ledničce - všechno špatně. Ale hlavní je... poprvé v tomhle týdnu jsem jedla co jsem chtěla a nepřejedla jsem se. Došlo mi, že 500 caloríí za den je strašně málo a mě to prostě nestačí, pak dopadám přejezená a nafouknutům břichem a neustálými výčitkami.
Takže... jak jinak jako každý slaboch končím s touhle dietou ještě dříve než jsem s ní dokázala začít. Taky přestávám se sepisováním jídelníčku a počítáním kalorií. Nebo aspoň se budu delší dobu snažit jíst normálně. Prostě se vrátit do dob kdy jsem jedla tak akorát, střídmě bez toho přílišného kontrolování, co jsem si zavedla v poslední době. Všeho moc škodí. Navíc hodně moc dlužím svému tělu, které si o to všemožnými způsoby říká. Rozhodně mi došlo, že pokud chci ještě někdy MS dostat musím přibrat a to do tuků. Nechci být zase ta holka z fotky před ale chci se držet na tom, co mám teď.
Domů se mi z nemocnice vrátila tátova přítelkyně se kterou jsem se dohodla, že mi bude pomáhat s tím udržet si to, co mám teď ale zároveň se dostat do normálních jídelních kolejí. To ona mi na začátku byla obrovskou oporou a teď jak jsem jí na týden ztratila šlo všechno to kytek, doufám, že s ní už to zas bude jenom lepší.
Na blog zanevřít nechci, ale zřejmě se tu delší dobu neukážu... uvidím. (Lžu si do kapsy :D blogování mě moc baví, takže jsem tu za chvíli jak na koni.)
Tento týden si už nikdy nechic připomínat. Je známkou ubohých snah o další krůčky k perfektní postavě. Ale něco vám řeknu perfektnost se strašně přeceňuje. Tak nějka mi došlo, že nemusím mít míry 90-60-90 abych se cítila aspoň dobře ve svém těle - když už né perfektně. Na to, co jsme dokázala můžu být právem pyšná. Zvládla jsme zhubnout opravdu moc, úplně změnit svoji postavu a to musím vidět. Vidět rozdíl mezi tím co bylo před 5 měsící a co teď ne to, že v zrcadle se mi sem tam něco nepěkně hýbne. Prostě to k životu patří.
Někdy časem bych si určitě ještě chtěla zpevnit postavu, zbavit se nějakého toho špeku, ale to je jen tak výhledově co se týče představy za nějakých pár měsíců. Teď chci zase na chvilku poznat jaké to je nekontrolovat každé sousto. Neslyšet ty otravné hlasy v hlavě - to nesmíš, moc kaloriií, všechno tohle ti vytvoří to, čeho jsi se pracně zbavovala.
Taky nechci (jako tomu bylo) aby byl blog místo kde bych se měla ospravedlňovat ze svých chyb - není to ve vás - ale ve mě a to, že jsem se ze začátku díky blogu držela je dobře, teď mě touha ukázat se s co nejmenším jídelníčkem strašně ubíjí a když náhodou byl jídelníček větší citíla jsem se strašně a to prostě už nechci dál.
Budu žít zdravě, v rámci mezí samozřejmě :D, se zdravým pohybem tak dalo by se říct normálně.
Snad se mi to podaří. Snad tohle není zase jenom moje momentální nálada (jak tomu bohužel u mě většinou bývá).
Komentovat se budu snažit dále (tedy ne, že bych to v poslední době dělala nějak moc), ale s článkama to bude slabší - hlavně těmi hubnoucími, protože od toho se chci aspoň na chvilku odprostit.
Děkuji za pozornost a ámen :).

Nejhorší týden co pamatuji...

11. října 2012 v 18:19 | Ivy |  Píši
Dělejme, že se tento týdne počínaje nedělí nestal.
Hladovky sřídali záchvaty přejídání.
Nevím jak jsem na tom s váhou (moje je stále porouchaná) jisté je, že oblečení mi furt je, ale určitě nějaký ten cm přibyl. Takže pryč s nimi a ještě s dalšími.
Nebudu se dívat dozadu a připomínat si jak jsem selhlala, teď jenom dopředu a ta s ABC diet.
Kdysi jsem si říkala, že bych jí ráda zkusila, no je to tu. Zvládnu to, bude to hodně těžký, ale já to zvládnu.
Od zítra, konec na konci listopadu. Jdu do toho - ne už mě neodradíte.
Moje menší before/after. A jedu dál :).

Já a ABC Diet

11. října 2012 v 18:09 | Ivy |  Píši
Den/limit/splněno~nesplněno
1.den/12.10.500 kcalSplněno~nesplněno
2.den/13.10.500 kcalSplněno~nesplněno
3.den/14.10.
300 kcalSplněno~nesplněno
4.den/15.10.400 kcalSplněno~nesplněno
5.den/16.10.100 kcalSplněno~nesplněno
6.den/17.10.200 kcalSplněno~nesplněno
7.den/18.10.300 kcalSplněno~nesplněno
8.den/19.10.400 kcalSplněno~nesplněno
9.den/20.10.500 kcalSplněno~nesplněno
10.den/21.10.půstSplněno~nesplněno
11.den/22.10.150 kcalSplněno~nesplněno
12.den/23.10.200 kcalSplněno~nesplněno
13.den/24.10.400 kcalSplněno~nesplněno
14.den/25.10.350 kcalSplněno~nesplněno
15.den/26.10.250 kcalSplněno~nesplněno
16.den/27.10.200 kcalSplněno~nesplněno
17.den/28.10.půstSplněno~nesplněno
18.den/29.10.200 kcalSplněno~nesplněno
19.den/30.10.100 kcalSplněno~nesplněno
20.den/31.10.půstSplněno~nesplněno
21.den/1.11.300 kcalSplněno~nesplněno
22.den/2.11.250 kcalSplněno~nesplněno
23.den/3.11.200 kcalSplněno~nesplněno
24.den/4.11.150 kcalSplněno~nesplněno
25.den/5.11.100 kcalSplněno~nesplněno
26.den/6.11.50 kcalSplněno~nesplněno
27.den/7.11.100 kcalSplněno~nesplněno
28.den/8.11.200 kcalSplněno~nesplněno
29.den/9.11.200 kcalSplněno~nesplněno
30.den/10.11.300 kcalSplněno~nesplněno
31.den/11.11.800 kcalSplněno~nesplněno
32.den/12.11.půstSplněno~nesplněno
33.den/13.11.250 kcalSplněno~nesplněno
34.den/14.11.350 kcalSplněno~nesplněno
35.den/15.11.450 kcalSplněno~nesplněno
36.den/16.11.půstSplněno~nesplněno
37.den/17.11.500 kcalSplněno~nesplněno
38.den/18.11.450 kcalSplněno~nesplněno
39.den/19.11.400 kcalSplněno~nesplněno
40.den/20.11.350 kcalSplněno~nesplněno
41.den/21.11.300 kcalSplněno~nesplněno
42.den/22.11.250 kcalSplněno~nesplněno
43.den/23.11.200 kcalSplněno~nesplněno
44.den/24.11.200 kcalSplněno~nesplněno
45.den/25.11.200 kcalSplněno~nesplněno
46.den/26.11.250 kcalSplněno~nesplněno
47.den/27.11.300 kcalSplněno~nesplněno
48.den/28.11.200 kcalSplněno~nesplněno
49.den/29.11.150 kcalSplněno~nesplněno
50.den/30.11.půstSplněno~nesplněno

Rozhodla jsem se a nepřesvědčíte mě o tom nezkusit to.
Postupně budu označovat jak jsem si vedla :)