Únor 2013

První týden za sebou...

8. února 2013 v 14:24 | Ivy |  Píši
A musím říct, že se mi daří. Ne na všech frontách, ale daří. S jídlem jsem na tom bídně, s pohybem na výbornou. Zatím přesně dodržuji plán. Občas si něco přehodím na druhý den, když vím, že druhý den budu mít více času, ale ani jednou jsem nevynechala. YES!
O víkendu mi ta moje šťastná bublina začala pomalu splaskávat, během týdne úplně praskla a zas jsem se dostala do těch svých nálad... Teď už je to lepší, ale proč si s úsměvem vždycky vydžím na tak málo dní?
V běhu se zlepšuji...
Dnešní běh:
vzdálenost: 8,6 km
čas: 56 min. 34s.
spáleno: 680 kcal
1.km: 6:32
2.km: 6:29
3.km: 7:12
4.km: 7:20
5.km: 7:08
6.km: 7:07
7.km: 6:53
8.km: 6:42
<9.km: 2:31
...aneb čum pod nohy když běžíš :D

Nejdůležitější je: být šťastná!

1. února 2013 v 21:56 | Ivy |  Píši
Hezké volníčko :). Začala jsem JM killer abs, a musím říct, že se mi to dost líbí. Byla jsme zpocená asi srovnatelně jako u 30DS, ale ne tolik zadýchaná, protože už odpadlo to poskakovací cardio.
Sepsala jsem si plán, jak se budu připravovat na desítku. Jsme zzvědavá zda to zvládnu ještě se školou, praxí a tréninky. naložila jsme si toho hodně, ale já to zvládnu :).
Na tréninku supr. Měla jsem opět rozpravu s trenérem a musím říct, že mě překvapil. Řekl mi asi ve skratce, že už mě takhle šťastnou, usměvavou, upovídanou dlouho neviděl. Že je vidět jak si to užívám. Všechno. Už na horách - běžky, večerní hry, chlastací-hrací dýchánky, společnost to všechno a teď tréninky. Má pravdu. Prý je šťastný, že jsem šťastná. Mám ho ráda, aspoň někomu na mě záleží :).
I když nemám tělo které bych chtěla vím, že i takhle to jde. Na těle pracuji a už nedopustím abych spadla do těch divných, chmurných, depresivních nálad. Odteď pozitivně.
Zítra mě čeká zápas na který jedu jako jediná nahravačka. Zahraju si o tom není pochyb, ale citím ten tlak na to hrát výborně. To taky zvládnu :D... heh.
Never enough. Nad tímhle je dobré se pozastavit a zamyslet :).

První únor - nový symbolický začátek :)

1. února 2013 v 13:01 | Ivy |  Píši
Nehledat důvody, proč necvičit.
Nepřejídat se.
Nemít výčitky z jídla.
Jít do toho po hlavě ale zdravě :).

Příprava na uběhnutí desítky: inspirace zde
2x týdně dlouhý běh podle plánu (čtvrtek + jeden den o víkendu)
1x sprinty podle plánu (úterý)
(musela jsme si ho trochu upravit, skrouhnout kvůli cestě do Španělska)
Jillian Killer abs:
Nevynechat žádný den.
Začátek 1.2.
Konec 2.3.
(po docvičení uvidím zda nenajedu na nějaký další cvičení od Jill)
Tréninky volejbalu:
Chodit tam s chůtí, odřít to a zničit se.
Nevynechávat zbytečně tréninky.
Plavání:
Neplánovaně občas pro regeneraci jít plavat (ve čtvrtky).
Hodiny tělocviku:
Nebýt líná a cvičit kdykoliv budu moc (nepsat si sama omluvenky jak jsem 'nachlazená' :D).
JM Killer buns a thights: - schovávám na potom
2-3x týdně zařadit nějaký level (zatím první).
Yoga 30min.: - nepodařilo se mi najít jogu, která by mi sedla
1-2x týdně zařadit buď relaxační nebo posilovací jógu.
8min. abs workout:
min. 3xtýdně zařadit abs workout - udržet ty svaly nahnané od JM killer abs
9min arm&shoulders:
min. 3x týdně zařadit tento workout - zbavit se plandajícího tuku na rukou
Odměna:
Pokud se zvládnu na desátku připravit podle tohohle plánu - pořídím si nějaké spešl běžecké botky. Ať vypadám jako skoro profík :D.