Srpen 2013

Třicátéhoprvního srpna

31. srpna 2013 v 20:58 | Ivy |  Píši
6:30 snídaně: čokoládová ovesná kaše, banán, kostička 74% čokolády
bez ohledu na čas:
třešňová musli tyčinka (114)
ovocný salát (banán, jablko, nektarinka, fíky) (228)
jablečná musli tyčinka (91)
zeleninový salát (rajče, salátová okurka) (123)
cottage natural, 2 plátky žitného chleba (351)
2 plátky žitného chleba s žervé (224)
zeleninový salát (rajče, ledový salát, mozarella) (131)
18:15 před-večeře: brusinková musli tyčinka, 0,5l proteinový drink (216)
19:45 večeře: míchaná vajíčka (3), brambory, cibule, rajče (556)
tekutiny: 4l vody
pohyb: 4h hra volejbalu (-2361)
celkem: 2 404 - 2361 = 43 kcal
Když to tak píšu, vypadá to, že jsem toho snědla strášně moc, ale... ve výsledku je toho opravdu malinko. Zase. Shit. Říkám si, klidně by sis mohla dát tu tvou oblíbenou čokoládku, ale nakonec jsem přemluvena tím zdravým hlasem, který ví jak by jedno povolení dopadlo. Nechci se už dál potýkat s možností, že bych mohla ujet a tak jedu opravdu striktně. Možná až později budu trošičku odolnější a silnější budu si moci trochu povolit, ale to se zatím neděje. Všechno je to pro mě neuvěřitelný boj. A já už se ke starým zvykům vracet nechci.
Nálada se mi od včerejška zlepšila. Může za to hlavně den strávený s mojí veselou partou. Moc vám děkuji za podporu v takových depresiních dnech :).
Dnešní turnaj, dopadl no... mohlo to být i lepší. Vyhrály jsme dva zápasy ze čtyř, přitom jsme mohly a měly porazit všechny. Bohužel jsme psychoticky labilní tým, takže se to vždycky nějak posralo. Ále byla pochválena. Za to, že jsem nesklopila hlavu dolů když ostatní jo a nešlo to, za to, že jsem držela náladu (vší dostupnou silou, vážně) a taky, že jsem v pravý čas poslala jednu holčinu co na to srala do prdele - a jak jí to vzápětí začlo jít :D. Tenhle den se prostě povedl. Zítra pokračujem, ale snad nás už čeká méňe zápasu. No řekla bych tak tři :D.
Dnes jsem na odpis, musím se ještě pořádně protáhnout ale všechno, co chci je postel :).

Třicátého srpna

30. srpna 2013 v 15:23 | Ivy |  Píši
9:00 snídaně: čokoládová ovesná kaše, kostčika 74% čokolády (324)
13:00 oběd: sójové maso, semolinové těstoviny (391)
15:00 svačina: 0,5l proteinového drinku, čokoládová musli tyčinka (232)
19:00 večeře: cottage natural, 2 plátky žitného chlebu, salátová okurka (313)
tekutiny: 3,5l vody, 0,7l zelený čaj
pohyb: workotu 8 z br (-340)
trénink volejbalu (-612)
celkem: 1261 - 952 = 309 kcal

Lidi asi přímo proti tlustým lidem nic nemají, ale vycítí nesebevědomost, nejistotu a sežerou vás za živa. Tak bych definovala včerejší večer. Takovéhle nálady vždycky vedou dvěma možnými ale úplně odlišnými směry - ZP nebo opravdu málo jídla. Dnes to vypadá skončí u toho druhého. Peskujte mě, vím, že je toho málo. Dnes mi náladu zkazit už nikdo nemůže - už jsem na tom tak dost blbě. Dnes už to horší nebude.
EDIT: Ne, že bych měla náladu nějak lepší nebo se mi vrátila chuť do jídla, ale je něco jiného potýkat se se svojí kamarádkou depkou mezi čtyřma stěnama než v houfu usmívajících se holek. Na volejbal se snažím tyhle nálady netahat, takže jsem zase nasadila masku, jsem OK a celkem se bavila. Jakmile ale zabouchnu dveře a přijdu domů všechno na mě padá svou obrovskou tíhou.
Zítra navíc máme turnaj od osmi do zruba šesti takže aspoň se dostanu mezi lidi, kde sice budu muset předstírat jak je všechno v pohodě, ale dostanu se dál depresivních myšlenek. Nežer tolik, víš jak vypadají všechny tvoje kamarádky, víš jak jsi se včera cítila a takhle to budeš mít celý život, nežer.
Dnes nejsem způsobilá rozdávat motivující komentáře... vynahradím vám to.
Díky moooc za podporu holky víte, někdy je mám taky u prdele, ale když se vám několikrát za večer stane, že přijdete ke stolu a všichni zmlknou nebo se otočíte na skupinu lidí a oni si kryjou ústa a všichni zírají na vás jednou-dvakrát to ignorvat můžete, ale pak se chcete jen...

Dvacátéhoosmého srpna

28. srpna 2013 v 21:52 | Ivy |  Píši
9:00 snídaně: ovesnákaše skořice a jablko, rozinky, jablko, kostička 74% čokolády (431)
12:00 oběd: pečené kuřecí maso, pečené brambory s cibulí, pečené volské oko (405)
15:00 svačina: 0,5l proteinový drink, banán, nektarinka (225)
18:00 večeře: cottage natural, salátová okurka, 2 plátky žitného chleba (418)
20:45 II. večeře: cottage natural, cherry rajčátka (202)
tekutiny: 4l vody, 0,7l zelený čaj
pohyb: cardio 2 z BR (-376)
hra volejbalu 1h. (-468)
celkem: 1681 - 845 = 836 kcal
Tak jsem si i dneska vcelku na přáteláku zahrála, byla jsem pochválena, dala pár es. Jo, chybělo mi to... jaká to byla píčovina chtít skončit. Štěstí, že jsem si to rozmyslela. Protože mi, ale uteklo soustředko, musím zamakta ještě víc, nehledě na to, že jsem celou dobu cvičila body revolution, musím se zlepšit a to hlavně rychlost - tu jse, vždycky měla chabou. Hraly jsme dvakrát dva sety, prohrály jsme tři, vyhrály poslední když jsme hrála zrovna já :). Miluju ten krásný pocit nejen vyhrávat, ale hrát se svým týmem. Ne, nevzdám se toho. A nafackuju si když mě to ještě jenou napadne.
Zítra má kámoška narozeninovou oslavu, rozhodla jsem se, že tam půjdu i když jsme původně nechtla protože společnosti a moc lidí mi prostě nesvědčí a mám takovou mírnější sociální fóbii, ale kámošce je jen jednou 20 let a chci jí upéct dort. Ale oslva mi nijak nesmí fušovat do hubnutí takže to bude těžkej večer.
Druhou večeři jsem si dala po příchodu domů, jinak bych zas měla ve výsledku měla opravdu málo :(, musím to nějak vychytat a doladit.

Dvacátéhosedmého srpna

27. srpna 2013 v 17:56 | Ivy |  Píši
9:00 snídaně: čokoládová ovesná kaše, 2 kotičky 74% čokolády, arašídovo-čokoládová pomazánka (472)
12:00 oběd: semolinové těstoviny, sójové maso, restované žampiony s cibulí (427)
15:15 svačina: třešňová musli tyčinka, jablko, nektarinka (203)
18:00 večeře: cottage natural, cherry rajčátka, 2 plátky žitného chleba (396)
pohyb: workout 8 z BR (-376)
tekutiny: 3l vody, 0,7l zelený čaj
celkem: 1498 - 376 = 1122
Strášně mě bolí trapézy, jsem jedině ráda, že dnes na tuhle část nebyl zaměřený workout z body revolution, protože mi připadá, že i hlavu mám těžkou jak to bolí. Jo ty dva měsíce jsou znát, zítra by jsme měli mít přátelák proti jednomu týmu takže spíš počítám s tím, že hrát moc nebudu. No, ale aspoň si na tu lavičku půjdu pokecat :).
Objevila jsme svou novou závislot. Vedle čokolády a arašídového másla se teď řadí i sýr cottage, ah miluji ho.
Ty prázdniny se krátí strašně rychle :(.
Až na to budu mít stehna (to si ještě počkám :D) taky si pořídím nějaké takovéhle nike kraťásky :).

Miliony inspirace na jednom místě.

27. srpna 2013 v 9:17 | Ivy |  Motivace
Když mám slabou chvilku snažím se něčím zabavit. Tohle jeden způsob. Mám tumblr. A nebojím se ho použít v případě nouze :D. Tak vám sem přidávám (do dávno mrtvé rubriky) pár mých oblíbených fitblr blogerů.

Dvacátéhošestého srpna

26. srpna 2013 v 20:23 | Ivy |  Píši
9:00 snídaně: ovesná kaše lesní ovoce, kostička 74% čokolády, arašído-čokoládová pomazánka (373)
12:40 oběd: pečené brambory, sójové maso (396)
16:00 svačina: bílý jogurt 3%, sypané musli, nektarinka (277)
19:30 večeře: 2 plátky žitného chleba, cottage natural, salátová okurka, arašídovo-čokoládová pomazánka (514)
pohyb: workout 7 BR (-341)
2h trénink volejbalu (-979)
tekutiny: 3,5l vody, 0,7l zelený čaj, 0,25l sugar free energy drink
celkem: 1561 - 1476 = 241 kcal (stydím se)
Tak nakonec jsem na trénink šla, ale jaksi jsem neodhadla to kolik spálím a vlastně jsem na poslední chvíli nebyla na stoprocent rozhodnutá jestli jít a takhle to dopadlo. Pro příště jsem poučená, že když půjdu na trénink musím už od rána přidat, dneska jsem to jaksi nevychytala. Jsem ráda, že jsem sebrala odvahu a šla. Krásně jsem si s holkama pokecala po dlouhých dvou měsících. Užila jsem si celý trénink i když jsem byla pro trenéra páté kolo u vozu a měl blbý kecy. Nenechal mě téměř vůbec nahrávat (jsem nahravačka) takže jsem téměř celou dobu dělala to, co nevyužiju. Na míč jsem sáhla po dvou měsícíh a musím uznat, že to nebylo tak zlý. Sice mě asi většina svalů zítra bude bolet a 'nabodla' jsem se na kůl tak že mám na hrudi krásnou modřinu.
Teď když mám sportester nedivím se, že jsme kdysi dopadla tak špatně. Můj den, kdy jsem měla tréninky vypadal následovně. Praxe v nemocnic, škola, jillian 30 day shred, 2h trénink volejbalu a jídleníček max. 900kcal. Teď zpětně si uvědomuju, že jinak to nemohlo dopadnout. Chjo... tak strašně mě mrzí, že jsme promrhala 5 měsíců dřiny svojí blbostí. A nechci aby se to už opakovala takže si tu přísáhám, že když půjdu na trénink tak prostě toho musím sníst víc.
To je ale postava ^).

Dvacátéhopátého srpna

25. srpna 2013 v 22:15 | Ivy |  Píši
9:00 snídaně: jogurtovo-ovesné lívance, broskev (378kcal)
13:00 oběd: zapečené těstoviny se zeleninou a sýrem, sójové maso (405kcal)
16:00 svačina: 4 kostičky hořké čokolády (223kcal)
19:00 večeře: zeleninový salát se sýrem a bílým jogurtem, dva plátky žitného chleba (318kcal)
pohyb: workout 2 z BR (-340kcal)
tekutiny: 3,5l vody, 0,7l zelený čaj, citronový čaj se zázvorem
celkem: 1324 - 340 = 984kcal
Dnes si připadám jakobych byla schopná porazit zeď. Takhle pozitivní náldu jsme neměla už dlouho. Snad vydrží.
Dlouho jsme odkládala nákup dalšíc zdravých potravin a mé zásoby jsou téměř u nuly, zítra už konečně musím vyrazit nakupovat, kurňa už to nesmím odkládat :D. Dnes se mi nechtělo, celý den prší.
Dilema: něco přes osm let hraju volejbal, letos jsem se s tím rozhodla seknout a nakonec jsem se nechala přesvědčit, že se na soupisku napsat nechám, ale že tréninky omezím a na soustředění nepojedu, od zítra nám začínají tréninky, co myslíte mám tam jít jakoby se nechumelilo? Nerozešli jsme se ve zlém, ale přijde mi to... divný.

Dvacátéhočtvrtého srpna

24. srpna 2013 v 20:06 | Ivy |  Píši
9:00 snídaně: ovesná kaše, kostička hořké čokolády (317kcal)
13:40 oběd: pečené brambory, dvě pečená volská oka, sójové maso (470kcal)
16:00 svačina: big corny brusinková, 150g 3% bílý jogurt (291kcal)
19:00 večeře: cottage natural light, plátek žitného chleba, cherry rajčátka (302kcal)
pohyb: cardio 2 z BR (-419kcal)
tekutiny: 3l vody, 0,7l zelený čaj
celkem: 1379 - 419 = 960kcal
Poslouchám Lanu Del Rey. Brečím - vytrhávám si obočí. Super způsob jak strávit večer :D. Co jinak k dnešku říct? Nic. Aspoň byl bez větších eskapád.

Dvacátéhotřetího srpna

23. srpna 2013 v 20:40 | Ivy |  Píši
8:00 snídaně: ovesná kaše lesní ovoce, kostička hořké čokolády (322kcal)
11:00 oběd: zapečené těstoviny s kuřecím masem a zeleninou (427kcal)
14:00 svačina: big corny banánová (213kcal)
17:00 včeře: 2 plátky žitného chleba, arašídová pomazánka (460kcal)
navíc: spoustu lžiček arašídové pomazánky (cca 620kcal)
tekutiny: 0,7l zelený čaj, 4l vody
pohyb: workout 8 z BR (-370kcal)
běh 7km (54min.) (-831kcal)
celkem: 2050 - 1201 = 849kcal
Zase jsem se trochu neovládla s tou arašídovou pomazánkou, sice jsem ji nedobagrovala celou, zarazila jsem se asi u čtvrté lžičky, ale i tak je to hrůza. Takže jsem se odměnila během. Za prázdniny jsem uběhla jenom 27km (což jsem běhávala za čtrnáct dní když jsem trénovala na desítku) zhoršila jsem si čas a úplně jsem zapomněla jaký je to hezký pocit když doběhnu. Navíc jsem si koupila sporttester, zamilovala jsem se do něj, a on mi teď měří co spálím, což je súpr :).

Dvacátéhodruhého srpna

22. srpna 2013 v 21:11 | Ivy |  Píši
9:00 snídaně: ovesná kaše s hořkou čokoládou (319kcal)
12:00 oběd: zapečné těstoviny se sójovým masem a zeleninou (406kcal)
15:00 svačina: banán, arašídová pomazánka (145kcal)
18:00 večeře: cottage natural, cherry rajčátka, plátek žitného chleba (347kcal)
pohyb: workout 7 z BR (-326kcal)
tekutiny: 3l vody, 0,7l zelený čaj
celkem: 1305 - 326 = 979kcal

Tak jsem se opět přiřítila zpátky :). Vzbudila jsem se z té apatie a snad se mi teď bude dařit.