Září 2013

Protein Whey Plex WPC 80, Protein Essential Pure CFM 80

18. září 2013 v 18:23 | Ivy |  Přidej do košíku
Před pár dny jsem upotřebila svůj první protein, který jsem zkoušela. Taky mi dnes přišla moje další zkušenost s proteiny. A chci se tu s vámi podělit o mé zkušenosti :).

Na začátku prázdnin jsem si plánovala jak úžasně se budu stravovat a jak odcvičím body revolution. Bohužel jsem splnila jenom jednu část svých plánů, ale druhá část - tedy stravování, se přidalo nedávno a to jsem začala používat svůj první protein. Rozhodla jsem si ho objednat z jednoho prostého důvodu. Já masu moc nedám a abych jedla vejce, tvarohy atd... na to mě taky moc neužije. Tak kde tedy sehnat bílkoviny, které jsou potřebné pro stavbu svaloviny?
Whey Plex WPC 80
Proč zrovna tento protein? Byl pro mě dobře cennově dostupný a na internetu jsem se vesměs nedočetla nějaké závratně negativní recenze a v e-shopu měli relativně nízkou cenu zaslání zboží na dobírku.
kde jsem ho koupila: efitness.cz
cena: 414 Kč / 500g
příchuť čokoláda
  • výstavbový, vysoce regenerační protein - 80 % syrovátkový koncentrát, zpracován přirozenou ultrafiltrací a obohacen velkým množstvím aminokyselin BCAA
  • dostupné příchutě: vanilka, čokoláda, jahoda-banán, čoko-mint
  • neobsahuje sladidlo aspartam
  • nutriční informace
Protein jsem používala běžně hodinu po cvičení body revolution - nikdy ne každý den. Doporučená dávka (což jsem zjistila až teď :D) je 40g, já užívala 30g smíchaných s 0,5l vody. Hodně jsem měla obavy z toho, že mi jen s vodou chutnat nebude jak to většinou blogerky píší. Naštěstí mi to zachutlala, ale verzi s mlékem jsem nikdy neochutnala takže nemám srovnání :). Větší problém nastal při rozmíchávání. To šlo většinou ztuha a i pak po několika minutovém snažení mi na vrchu plavili mini-hrudky. Chuť hodnotím jako povedenou... taková normální, protože jsem neochutnala jiné varianty a čokoládu si vybrala jakožto neutrální, která mi na 99% sedne - to protože jsem čokoládoholik.

Essential Pure CFM 80
A proč jsem teď volila jinak a objednala tento protein? Prvním důvodem byla recenze u Nikki. Druhým důvodem bylo kilové balení za takovou cenu a třetím - že na nákup nad pětset korun a platbu převodem se neplatí poštovné a tak jsme si k tomu objednala krásný modrý šejkr :).
kde jsem ho koupila: ronnie.cz
cena: 555 Kč / 1000g
příchuť čokoláda (ano, opět :))
  • syrovátkové bílkoviny použité při výrobě Essential Pure CFM 80 jsou vyrobeny mikrofiltrací pomocí keramických filtrů za nízkého tlaku a teploty, při které se oddělují frakce bílkovin ve stejném rozsahu, jaký má originální surovina. Pro tělo jsou tak naprosto přirozené. Po mikrofiltraci obsahuje pouze malé množství mléčného tuku a laktózy, čímž se výrazně zvýší už tak vynikající stravitelnost
  • neobsahuje umělá barviva
  • skládá se pouze z čisté syrovátkové bílkoviny, jejíž předností je instantní rozpustnost a bezkonkurenční chuť
  • dostupné příchuťě: čokoláda, vanilka, banán, brusinka, jahoda
  • nutriční informace
Dnes mi domů dorazil tenhle kilový obřík a hned jsem ho po cardiu3 vyzkoušela. Zase jsem míchala s 0,5l vody, což mi naprosto vyhovuje, mléko už delší dobu nepiji a tak jsem ani verzi s mlékem nezvažovala. Protože jsem si pořídila ultra krásný šejkr všechno šlo v pohodě rozmíchat a žádný pohled na hrudky se nekonal. Chuť je oproti prvnímu protein o dost sladší (což mi vůbec neva), to by mohlo většinu lidí odradit, ale mě vyhovuje. Uvidíme až ho budu používat déle, jestli mi nepoleze přesladká chuť krkem.

Kdybych oba proteiny měla srovnat a rozhodnout se, který si obědnám po dopotřebování tohohle (což bude, díky kilovému balení za hodně dlouho) rozhodně bych volila Essential Pure CFM 80. K takovému závěru mě vede cena a příchuť.

Zdroj informací: ronnie.cz, efitness.cz.

Patnáctého září

15. září 2013 v 11:46 | Ivy |  Píši
Týden s týdnem se sešel a já jsem tu zas se svou dávkou plků :). A co je vlastně nového?
  • Je to 25 dní, co se nepřejídám.
  • Dostala jsem se pod osmdesát kilo :3.
  • V pondělí mi zemřel můj milovaný stařičký stolní počítač.
  • Protože jsem byla naivní a nezálohovala si data přišla jsem o všechno.
  • Naštěstí jsem si minulý týden objednávala notebook z kterého vám teď píši.
  • Problém nastal při nastavení internetu a tak jsem celé pondělí byla odstřihnutá od světa.
  • O prázdninách jsem posílala body revolution jedné holčině takže aspoň to jsem měla zálohované. BR už není nikde k mání.
  • V úterý se mi už podařilo nastavit internet a tak jsem si BR znovu stáhla a mohla pokračovat dál.
  • Nikdy jsem nebyla tak zoufalá z toho, že nebudu moci cvičit.
  • Ve čtvrtek jsem si našla šaty na maturák. Jsou překvapivě světle fialové (nejsem na moc světlé barvy).
  • Doma to stojí za h..., ve škole se toho na mě valí spoustu. Trochu tomu propadám.
  • Už nikdy se nechci vrátit k přejídání, teď je mi tak skvěle. I když se po takové době může zdát, že to je den ode dne lehčí... je, ale i tak je každý den boj.
  • Měla bych se učit tak snad se k tomu dnes dokopu.
  • Dnes končím s week10 z BR a od pondělí najíždím na week11-13 tedy konečnou fázi. Mám takový pocti, že opravdu budu potřebovat rakev :D.
  • Přihlásila jsem se na dárcovství krve. Těším se na to.
  • Kdyby jste někdo měl v pc uložený FOCUS T25 a byl by jste tak hodný a poslalimi to přes leteckou poštu uctívala bych zem po které chodíte. Před torrent mi to nejde stáhnout :(.
  • Dnešní jídelníček:
snídaně: čokoládová ovesná kaše, kostička 74% čokolády, banán
oběd: sójové maso, semolinové těstoviny, fajita omáčka
svačina: proteinový drink, musli tyčinka
večeře: cottage natural, plátek žitného chleba, salátová okurka
tekutiny: 0,7l zelený čaj, 3l vody
pohyb: cardio 3 z body revoltion (-401)
celkem: 1261 - 401 = 860kcal

Osmého září

8. září 2013 v 18:58 | Ivy |  Píši
Hlavně povídací článek tak se připravte na záplavu písmenek :P.
Museli jste se všichni jistě vyděsit a divit kam jsem se poděla (hah, ironie), že jsem zas spadla do ZP a proto nepíšu, ale... všechen můj volný čas (kterým jsem o prázdninách oplývala) spoklo všechno okolo a na blog nevybyl čas, energie a v poslední době ani chuť. Zdravě jím dál. Bojuju, v poslední době podezřele dlouho vyhrávám a všechno jde líp.
Třetí fáze u BR je... opravdu konečná, nejtěžší, uskákaná, upocená, unadávaná ale taky po docvičení cítím takové zadostiučiněné - já to zvládla a jsem borec, k nezaplacení. Nedokážu si představit week12, kdy najedu na tu úplně konečnou verzi, když umírám u téhle :D.
Přestože mám za sebou pouze první týden školy, příjde mi jakoby se hned zítra mělo maturovat a všichni učitelé toho chtějí stihnout co nejvíc probrat, zopakovat, vyzkoušet. Ono na jednu stranu je to dobře - opravdu se s výměnou téměř všech učitelů citím na to, že odmaturuju, protože jsme měly tři roky hawaii a teď je to obrovský skok, a... je to makačka. Už jsme navíc začali řešit maturák z čehož jsem zoufalá stále nemám šaty. Teta mi nabídla, že mi může nějaké přesně podle mého gusta ušít jenže... Pokud opravdu zhubnu těch patnáct kilo do maturáku, nemohu začít shánět šaty teď. Ale zase... v prosinci už žádný hezký šaty mít nebudou. Vždycky jsem si dělala srandu z takových holek, co to prožívají ale teď se řadím mezi ně. Jo, mám to starosti.
Tenhle víkend jsou u nás slavnosti. Spousta druhů piva, stánku s nezdravým občerstvením, atrakce, krámky... Pivo nepiju, dala jsem si jen vařenou kukuřici a dvě sousta trdelníku od kamarádky (halleluja - neměla jsem potřebu po jednom povolení sníst celou ledničku), na atrakce mě moc neužije (už jsem asi moc stará) a v krámcích jsem se stačila vyřádit taky. Užila jsme si slavnosti i bez jídla a ani už si nevzpomínám na to jaké to je cítít se přežraná. Je to dlouhých osmnáct dní. Můj rekord bez ZP.
Stravuju se pořád tak nějak stejně. Ráno ovesnou kaši většinou s hořkou čokoládou nebo s ovocem, svačiny jsou musli tyčinky a ovoce nebo proteinový drink, oběd většinou nějaká kreace se sójovým masem a těstovinami, večeře cottage zelenina a žitný chlebík. Sice je to stereotypní, ale mě to vyhovuje. Navíc opravdu se to nemá, ale na jediné jídlo na které mám čas je snídaně a včeře takže během dne jím ve spěchu a už vůbec nemám čas na vytváření něčeho složitějšího - a to se bohužel jen tak nezmění.
Dnes mám zasloužený rest day.
snídaně: čokoládová ovesná kaše, kotička 74% čokolády, 1/2 banánu
oběd: pečené brambory, sójové maso, rajčatová omáčka
svačina: sójový dezert, musli tyčinka
večeře: cottge natural, cherry rajčátka, 1 plátek žitného chleba
tekutiny: 0,7l zelený čaj, 3l vody
celkem: 1234kcal

Druhého září

2. září 2013 v 20:34 | Ivy |  Píši
6:00 snídaně: ovesná kaše jablko a skořice, kostička 74% čokolády (317)
9:30 svačina: jablko, jablečná musli tyčinka (164)
13:00 oběd: semolinové těstoviny, sójové maso, cherry rajčata (377)
16:15 svačina: 0,5l proteinový drink, kostička 74% čokolády, jablko (237)
19:15 večeře: cottage s pažitkou, 2 plátky žitného chleba, salátová okurka (404)
pohyb: workout 9 z BR (-341)
trénink volejbalu (-830)
tekutiny: 3l vody
celkem: 1498 - 1172 = 326kcal (polepším se, nějak mi to v posledních dnech nejde)
Tak za sebou máme každá první den školy. Jaký byl ten váš?
Můj nepředstavitelně dlouhý. Celý tři hodiny, fuj. A zítra už jedem podle rozvrhu - mám sedm hodin. Ještě větší fuj! Za prázdniny se nic podstatného nezměnilo - škola stojí, zdražili mi jízdné -.-", k mojí smůle nám změnili strašně moc učitelů, pár lidí od nás ze třídy odešlo, pár přibylo, nikdo se nijak zvlášť nezměnil. Jen jsme každý o rok starší, což mě děsí. Večer jsem nemohla usnout a měla jsme polemizující chvilku apřemýšlela o tom, co budu dělat po maturitě (jestli odmaturuju). Mám několik možností a hned jsme rozváděla tu nejhorší - práce. Musím opravdu zabrat aby to tak nedopadlo. A tak tu mám prá věcí, které musím splnit za nastávající školní rok:
  • na výzo nemít žádnou trojku
  • chodit do školy, co nejčastěji a neházet si áčka jedno za druhým
  • pečlivě se připravit na maturitu
  • pečlivě se připravit na příjmačky
  • na maturitním plese vážit max. 65kg (maturitní ples je 17.1.2014)
  • odmaturovat
Jednoduchý a prostý seznam, který prostě musím dodržet.
Jinak jsme v body revolution pokročila do fáze tři a dnes poprvé cvičila workout 9. Překvapuje mě, že i když jsme si připadala jak největší budižkničemu, protože mi některé cviky vůbec nešli, celkově mě to bavilo, ale děsím se zítřešího workout č. 10. Už jen čtyři týdny tak zatnu zuby a vydržím.
Rozvrh nestojí za nic, v pondělí mám osm hodin -.-" domů se dostanu opravud až za tmy. Takže odpadají pondělní tréninky :(. Oproti tomu ve čtvrtek jednou čtrnáct dní končím ve dvanáct a v pátek pokaždé ve dvanáct. Jupí hej :).
Už mlčím, jdu vás oběhnout, cvhilku si počíst a ulehnout, protože zítra mi budík zazvoní v 5:30 -.-"

Prvního září

1. září 2013 v 20:31 | Ivy |  Píši
7:30 snídaně: ovesná kaše s jahodami, kostička 74% čokolády, nektarinka (343)
bez ohledu na čas:
zeleninový salát (rajče, salátová okurka, kedlubna) (125) - holky mi užírali :D
1 plátek žitného chleba (100)
jablko (78)
třešťňová musli tyčinka (114)
banánová musli tyčinka (100)
14:30 oběd: rýže, sójové maso, kečup (557)
17:30 svačina: 0,5l proteinový drink, jablečná musli tyčinka, bílý jogurt 3,9% (320)
20:00 večeře: 2pl žitného chleba, žervé, salátová okurka (303)
pohyb: 2,5h hra volejbalu (-1333)
cardio 2 z BR (-400)
tekutiny: 3,5l vody
celkem: 2038 - 1733 = 305 kcal
Tak mám za sebou ten únavný turnaj. Celkově jsme byly pátý, z deseti. Průměr. Kdyby jsme ale nebyly psycho tým, určitě jsem se mohly umístit mnohem lépe. No, stalo se. I tak to byl užitej, prosmátej víkend. S jídlem během víkendu jsme spokojená i když vím, že bych toho při takovém výdeji měla sníst mnohem víc. Během podledních dnů jsme hodně musli-tyčinkovala, sice to není moc zdravé, ale je to výborný zdroj cukrů, kterých při pobíhání na kurtu sem tam potřebuji dost.
Na dnes jsme měla naplánované vážení, ale jelikož jsem zaspala a zapomněla na to tak se zvážím někdy v příštích dnech.
Abych nevybočila z řady, musím vám sdělit jak extrémně moc se mi nechce do školy. Bavily jsme se s holkama kam na vejšku a když jsem jim říkala o svém plánu jet se podívat do Brna na památky a při té příležitosti si na jedné vejšce dokázat jakej tupoun jsem se všechny smály. Zřejmě to tak bohužel dopadne a k smíchu to nebude vůbec. Ta škola, co tam je učí psychologii nejlíp z republiky a tak je to můj opravdu vysoký cíl, ale co by to byl za život s malými cíly?
Sbohem vstávání v devět-deset a hurá buzení divé zvěře v lepších dnech v půl šesté v těch nehorších ve čtyři -.-". Tenhle rok bude opravdu náročný. Protože jsem ve své třídě obklopená bandou lhostejných tupounů zřejmě jen s minimem budeme zařizovat maturák což mi vezme taky hodně času. Škola, praxe, maturita... Upsala jsem se zase volejbalu, k tomu chci docvičit body revolution a začít se Shaunem T. Jo, bude to náročný, ale nechci životem jen tak proplouvat, budu žít na 110%. (hezké předsevzetí :)).
Dnes jsem si odcvičila včerejší cardio, protože včera bych to opravdu nedávala, a rozloučila jsem se tím s fází 2. Vítej težší, upocenější a unadávanější fáze 3.